چگونه به رفع آسیب کلیه در PKD با سطح کراتینین 3.6
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به رفع آسیب کلیه در PKD با سطح کراتینین 3.6

چگونه به رفع آسیب کلیه در PKD با سطح کراتینین 3.6Para بیماران با سطح کراتینین 3.6 است که در حال حاضر وارد مرحله 3 و کلیه ها به حد متوسط ​​آسیب دیده. اگر شما را درمان مناسب در زمان، آنها ممکن است این فرصت را به تعمیر کلیه های آسیب دیده اند. در غیر این صورت، بیماری اراده او بدتر شده است.

چرا بیماران با سطح کراتینین 3.6 نیازهای برای تعمیر آسیب کلیه؟

عنوان شناخته شده است، سطح کراتینین سرم 0.5 تا 1.2 میلی گرم / دسی لیتر است. به طور کلی، این سطح شروع به افزایش عملکرد کلیوی هنگامی که آن را در حدود 50٪ یا بیشتر از دست می دهد.

بنابراین، تشخیص سطح کراتینین 3.6 در PKD نشان می دهد که بیمار آسیب متوسط ​​کلیه با مرحله بیماری مزمن کلیه 3. تجربه کرده است در این مرحله، آن را به درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه به طور طبیعی بسیار ضروری است.

چگونه برای تعمیر آسیب کلیه برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.6؟

رویکرد جامع در چین توسعه یافته برای کمک به تعمیر کلیه های آسیب دیده، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. به غیر از درمان علامتی و یا عمل جراحی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی به منظور درمان ریشه علت PKD است. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن دائمی از کیست های کلیوی، کوچک شدن کیست اندازه، تعمیر تغییرات سلول های کلیوی ذاتی و بازگرداندن عملکرد کلیه. زمانی که کلیه ها عملکرد به طور معمول، سطح کراتینین بالا قطعا به طور طبیعی گرفته شده است.

برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.6 شما می توانید یک پیش آگهی خوب با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به تعمیر کلیه های آسیب دیده در PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما کنسولی، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: